Doğuş Grubu ‘Oyunda Kal’ Fan Zone alanında Turkish Airlines Euroleague heyecanını spor ve eğlence ile ikiye katlıyor

Final Four heyecanını ailece spor ve eğlence dolu bir gün geçirerek yaşamak isteyen basketbol severleri Doğuş Grubu’na ait Oyunda Kal Fan Zone alanında sürpriz etkinlikler ve hediyeler bekliyor. Doğuş Grubu, ayrıca #OyundaKal hashtag’iyle düzenleyeceği Instagram yarışamasıyla 8-16 yaş aralığındaki çocuk ve gençlere Final Four takımlarının oyuncuları ile birlikte sahaya çıkma fırsatı sunuyor.

Turkish Airlines Euroleague’in ana sponsorlarından biri olan Doğuş Grubu ‘Doğuştan İyi Bir Gelecek’ vizyonuyla hayata geçirdiği, çocukları spora yönlendiren ve kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı amaçlayan ‘Oyunda Kal’ platformuyla Turkish Airlines Euroleague Fan Zone’da çocuklar ve gençlerle bir araya gelecek. 19-21 Mayıs tarihleri arasında Marmara Forum’da kurulacak Oyunda Kal Fan Zone alanında basketbol severleri eğlenceli aktivitelerle buluşturacak olan Doğuş Grubu, Final Four kapsamında eğlenceli bir sosyal medya kampanyasına da imza attı.

Her Kahramanın Bir Hareketi Vardır

‘Her Kahramanın Bir Hareketi Vardır’ isimli sosyal medya kampanyası kapsamında; 8-16 yaş arasındaki çocuk ve gençler; #OyundaKal hashtag’iyle basketbol oynarken çekilmiş videolarını kendi Instagram hesaplarından paylaşacak. Yapılan değerlendirme sonucu videolar arasında en yaratıcı harekete sahip olan katılımcılar Final Four sırasında oyuncularla sahaya çıkma şansı yakalayacak. Ayrıca; seçilen videoların gösterimi de Final Four maçları sırasında yapılacak.

Final Four heyecanı sırasında Marmara Forum’da bulunan Oyunda Kal Fan Zone alanına uğrayın, hazırlanan eğlenceli etkinlikler ve sürpriz hediyelerle heyecanınızı ikiye katlayın.

Detaylı bilgi için; dogusgrubu.com.tr/oyundakal ; dogusgrubu.com.tr/stay-in-the-game

Oyunda Kal hakkında

Çocukları kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı hedefleyen ve spor dolu bir dünyanın kapısını açmak misyonuyla Nisan 2014’ten bu yana faaliyetlerini sürdüren Oyunda Kal Platformu ile bugüne kadar 4 ülkede 35 şehirde 58 saha yenilendi, 80.000’in üzerinde çocuğa ulaşıldı. Yurtdışında Turkish Airlines Euroleague’in sosyal sorumluluk projesi One Team iş birliği ile 3 ülkede (Yunanistan, Almanya ve Hırvatistan), 3 şehirde (Atina, Berlin ve Vukovar) 4 basketbol sahası yenilendi ve 5.000 çocuğa ulaşıldı. İstanbul’un her ilçesinde bulunan 37 devlet okuluna UNICEF’in proje ortaklarından UGLA (Uluslararası Genç Liderler Akademisi) ve Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı iş birliği ile ziyaretler gerçekleştirildi ve 10.000 öğrenci Oyunda Kal ile buluşturuldu.

1540

27